EcchiCl

a some sort of blog thingie~

 
Welcome to my HYDing place =P
 
http://www.xfire.com/profile/iamamachine
 

Windows 7 pictures wont show in thumbnails


Category: Tuts   Tags: ---
ok so i was wondering why this suddenly happened to my pc, neways its a pain since i had to click the img just to see what it is xD



what i did is i went to folder options, ( type folder options in your search bar at start menu)

then "view" tab

then this little shit here - > "always show icons, never thumbnails"

uncheck it xD

yo ppl, read this manga :)


Category: Category: None   Tags: manga  no-zo-ki-a-na  

lately i been reading this manga :D i tot its just some all-ero manga thingie lying arround lost, but the story is quite interesting and is really new to me (uh uuhmm. o.o it really is) been reading it for a while ithink u guys should too :D

 (whole page says do not host the image. so i'll just post a partial part of the page.)

oooh yeah~ and i started to deal nice LB :D


Category: gaming   Tags: Megaten  Gaming    

LIMIT BREAK!! :D look at that golden shiny text!

no enhance or hex thingie >:o i just broke my limits bwahahahaha

yay a new content! -beer, punks and some serious shit!


Category: gaming   Tags: Megaten  Gaming  
eya guys! is been a while lol, well here's some news :D one of Atlus' leading online games from japan Shin Megami Tensei IMAGINE's english server just implemented Ikebukuro map (yup it "just" got implemented o.o ) everyone was really hyped about it since its been a while.

this new content features a new map, new enemies (not so new) and new quests (something to make you guys busy for a while)

whole map is big as someone's moma D:

but worry not! my clanee PumpkinLord made a decent and userfriendly guide for the map quest


part 1


part 2







some screenshots...



and here's a ss of ike map, for eas of use and whatever~

what is AP -nds games- and how to patch it


Category: Tuts   Tags: Gaming  guides  
"AP" or "anti-piracy" is a script installed in a game to prevent it from being illegally copied. it ussually hinders the players progression in-game. for example, in Devil Survivor 2. (spoiler alert) there's an event when a certain character should hit the boss by driving a truck to ram it and weaken it but when playing with a back up ROM file, the player wont ever come instead, making the boss completely unbeatable. another one is in Yu-Gi-Oh! 2011 where the kids will ditch you and would never drop by the hideout/hq whatever they call that place lol.

but there's a program on how to remove this said patch, its called Discatia

Discatia is made to... basically its to remove the AP lol xD 

the product is downloadable here http://www.dicastia.com

tutorials on how to use it can also be found there.

note. if you have played the game on non-patched rom, you can still load it by simply renaming it with the same name as the patched one :)

HAVE FUN~ and remember. real fans buy game >.< support the devs :P

08 2014
SUN MON TUE WED THU FRI SAT
- - - - - 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 - - - - - -

07

09


 
 
Brought to you by: Nuffnang
 
Hits Counter

View My Stats
 
Donation Pool
Donation pool
 
Feeds

Add to Google Reader or Homepage

Add to My AOL

 
+1 This!
 
Play-Asia
 
Bulleting Board \(^o^ )\
 
 


Archive   RSS   Login